Upp som en sol och ner som en pannkaka..

Jag var så sjukt taggad inför första träningen igår. Äntligen hade jag tagit tag i det och tagit mig iväg. Jag var motiverad, sugen och bara så jäkla träningsinspirerad. Ville bara iväg och ösa och få svettas lite. Jobba med kropppen.

Kommer till gymet. Möts av killen i kassan som säger ”hej! Är det du som är gäst? Vi har försökt nå dig.” Det visade sig att ledaren för just dance-passet var sjuk, så passet var inställt. Och eftersom jag än så länge bara är ”gäst” i och med min gratis provapå-vecka är jag ju inte registrerad på gymet än – så de har inte mina uppgifter eller mitt telefonnummer. Så det var inte så konstigt att de inte kunde nå mig.

Jahopp. Den BESVIKELSEN asså. Jag som var så taggad! Men jaja, inte så mycket att göra åt. Tänkte att jag tar en power walk hemma i stället, på min femkilometersrunda. Kommer hemåt och när jag hoppar av bussen känner jag hur SVINKALLT det är. Dessutom var det alldeles svart på himlen. Regn? Tappade lusten. Sket i att powerwalka.

Bra dag. Haha! Upp som en sol och ner som en pannkaka. Well well. Det går fler tåg, och jag kan skjuta fram min provapå-vecka i stället.

Lämna en kommentar